Pet godina zajedničke kampanje: Lindex i kupci udruženi u borbi protiv raka dojke
Ovog oktobra Lindex Srbija obeležava pet godina od pokretanja kampanje PINK, koja za cilj ima borbu protiv karcinoma dojke. Tim povodom održana je panel diskusija na kojoj je predstavljeno šta je zajednički učinjeno u protekle četiri godine i kako je brend Lindex doprineo ovoj borbi.
I ove godine, u periodu od 11. do 24. oktobra, Lindex će donirati 10 posto prihoda od prodaje kompletnog asortimana sa odeljenja Veš i Žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.
Na događaju koji je organizovan u Rezidenciji Ambasadora Švedske, u panelu su učestvovali Nj.E. Jan Lundin, ambasador Švedske u Srbiji, dr Srđan Nikolić, direktor Klinike za onkološku hirurgiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, dr Petar Radlović, načelnik ginekologije Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije i Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.
”Nakon dosadašnjih uspešnih Lindex Pink donatorskih kampanja, sa velikim ponosom možemo da kažemo da smo ostvarili pozitivan pomak i da su naše aktivnosti, zajedno sa posvećenim kupcima, donele dobre rezultate. Snažnom medijskom kampanjom doprineli smo široj medijskoj vidljivosti teme oboljevanja od karcinoma dojke i to je rezultiralo većim brojem preventivnih pregleda što su potvrdili predstavnici Instituta na današnjem panelu. Ohrabreni dosadašnjim rezultatima nastavićemo da idemo dalje u ovom velikom cilju”, izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka u kompaniji Triple Jump Group, franšiznog partnera Lindex-a u Srbiji.
Na Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije rade najveći stručnjaci za tu oblast medicine u zemlji. Oni su na panelu istakli važnost podrške u poboljšanju uslova u ovoj ustanovi i važnost podrške ženama u borbi protiv raka dojke koja se može izraziti na mnogo načina: kroz ulaganje u lečenje i istraživanje bolesti, ali i kroz razumevanje i saosećanje, poručujući obolelima da nisu same i da smo tu da pružimo podršku.
Ambasador Nj.E. Jan Lundin je govorio o razlozima iz kojih snažno podržava kampanju, deleći informacije iz Švedske, kao odličnog primera društva koje je upravo medijskim kampanjama ostvarilo trenutni nivo u kome se kancer otkriva u najranijoj fazi, kada je bolest potpuno izlečiva.
