Lindexov Izveštaj o održivosti za 2015. godinu
Lindex je objavio „Izveštaj o održivosti za 2015. godinu“. Ovaj izveštaj pokazuje postignuća ove firme u njenom posvećenom radu unutar mnogih oblasti održivosti. Neka od najvažnijih su: porast na 64% odeće izrađene po održivim procesima i procedurama u poređenju s prošlom godinom; rad na zdravstvenoj edukaciji za žene u lancu snabdevanja; 1,3 miliona evra u donacijama za borbu protiv raka dojke i unapređenje proizvodnih procesa s manjim ekološkim otiskom.
„Održivo delovanje temeljna je vrednost koju Lindex zastupa, i ona ima upliva u sve što radimo. Veoma sam ponosan na mnoge izvanredne rezultate koje smo zasad postigli. Posvećeno idemo ka svom cilju, a to je da 80% naše garderobe bude proizvedeno iz održivih izvora do 2020. godine, a mi smo već dosegli 42% do 2015“, kaže Ingvar Larson, generalni direktor Lindexa.
Ovo je jedanaesti Lindexov izveštaj o održivosti, i uključuje pregled detaljnih informacija o svim inicijativama kompanije i njihovom učinku na polju održivosti. U izveštaju su izneti i rezultati istrajnog rada kompanije Lindex u oblastima kojima se ona posvetila na dug rok:
Unapređenje procesa proizvodnje
Lindex je unapredio svoje proizvodne procese u cilju manje upotrebe vode, energenata i hemikalija. Kao rezultat toga, gotovo svi proizvodi od džinsa firme Lindex sada se proizvode u ekološki još održivijim procesima, a izrađuju se od održivo uzgajanog pamuka. Upravo je ta posvećenost upotrebi ovakvih materijala i procesa istaknuta u kampanji „Better Denim ‒ Now and Forever“.
Edukacija žena uposlenih u lancu snabdevanja
Žene imaju veoma važnu ulogu u poslovnom svetu Lindexa. Stoga se ova modna kompanija veoma trudi da na razne načine osnaži žene. Posredstvom projekta HERhealth u Bangladešu, Pakistanu i Indiji, Lindex je omogućio edukaciju iz oblasti higijene, ličnog zdravlja i kulture ishrane za 12.000 žena, dakle gotovo 50% radnica u svom proizvodnom lancu.
Doprinos u borbi protiv raka dojke
Godina 2015. bila je još jedna uspešna godina kada je reč o Lindexovom učešću u borbi protiv raka dojke, i to donacijom od 1,3 miliona evra. Zajedno sa svojim kupcima, Lindex je doprineo ovom cilju sa preko 10,8 miliona evra od 2003. godine.