Back to Članci

Lindexov Izveštaj o održivosti za 2015. godinu

Lindex je objavio „Izveštaj o održivosti za 2015. godinu“. Ovaj izveštaj pokazuje postignuća ove firme u njenom posvećenom radu unutar mnogih oblasti održivosti. Neka od najvažnijih su: porast na 64% odeće izrađene po održivim procesima i procedurama u poređenju s prošlom godinom; rad na zdravstvenoj edukaciji za žene u lancu snabdevanja; 1,3 miliona evra u donacijama za borbu protiv raka dojke i unapređenje proizvodnih procesa s manjim ekološkim otiskom.

„Održivo delovanje temeljna je vrednost koju Lindex zastupa, i ona ima upliva u sve što radimo. Veoma sam ponosan na mnoge izvanredne rezultate koje smo zasad postigli. Posvećeno idemo ka svom cilju, a to je da 80% naše garderobe bude proizvedeno iz održivih izvora do 2020. godine, a mi smo već dosegli 42% do 2015“, kaže Ingvar Larson, generalni direktor Lindexa.

Ovo je jedanaesti Lindexov izveštaj o održivosti, i uključuje pregled detaljnih informacija o svim inicijativama kompanije i njihovom učinku na polju održivosti. U izveštaju su izneti i rezultati istrajnog rada kompanije Lindex u oblastima kojima se ona posvetila na dug rok:

Unapređenje procesa proizvodnje
Lindex je unapredio svoje proizvodne procese u cilju manje upotrebe vode, energenata i hemikalija. Kao rezultat toga, gotovo svi proizvodi od džinsa firme Lindex sada se proizvode u ekološki još održivijim procesima, a izrađuju se od održivo uzgajanog pamuka. Upravo je ta posvećenost upotrebi ovakvih materijala i procesa istaknuta u kampanji „Better Denim ‒ Now and Forever“.

Edukacija žena uposlenih u lancu snabdevanja
Žene imaju veoma važnu ulogu u poslovnom svetu Lindexa. Stoga se ova modna kompanija veoma trudi da na razne načine osnaži žene. Posredstvom projekta HERhealth u Bangladešu, Pakistanu i Indiji, Lindex je omogućio edukaciju iz oblasti higijene, ličnog zdravlja i kulture ishrane za 12.000 žena, dakle gotovo 50% radnica u svom proizvodnom lancu.

Doprinos u borbi protiv raka dojke
Godina 2015. bila je još jedna uspešna godina kada je reč o Lindexovom učešću u borbi protiv raka dojke, i to donacijom od 1,3 miliona evra. Zajedno sa svojim kupcima, Lindex je doprineo ovom cilju sa preko 10,8 miliona evra od 2003. godine.

Share this post

Back to Članci

Napravi razliku za
buduće generacije

Zajedno u velike poduhvate
Želis da se pridružiš našem timu?

KUPUJTE SIGURNO

Sve cene su sa uračunatim PDV-om i nema dodatnih ili skrivenih troškova.